KALYA merhabalar dil gelişimi için öncelikle hiç ekran izletmedim. Kim ne derse desin kendi oglumdan deneyimledigim kadarıyla bence çok etkili oluyor. Sonrası bolca kitap. Her gün aktivite etkinlik. O aktiviteler sırasında tane tane kelimeleri telaffuz ettim. Kısa ve net cümleler kullandım hep. Her gün disari çıkardım. Dışarıda ne gorduysek anlattım. Ses tonunu değiştirerek dikkatini çekecek şekilde her şeyi tekrar ettim. Ev işlerine dahil ettim mesela bir tatlı yapılacaksa kullandığım her malzemeyi anlattım ona. Bolca tekerleme okudum. Ve maşallah çok erken konuşmaya başladı.