Stiryaki merhaba. Benim de kırkım çıkalı 9 gün oldu. 2 gündür kanamam var. İlk kan siyah kopkoyu geldi sonra git gide açıldı regl kanına döndü ama regl olduğumda benim ilk gün çok yoğun gelirdi bu öyle değil. Bir de regl sancım ağrım hiç yok. Sizin nasıl oldu acaba? Ben de korktum tekrar bi gebelik durumundan açıkçası anlamadım.