İyi geceler kızlar benim 10 aylık bi oğlum var ve geçen ay hamile olduğu öğrendim. Bu gün çin takvimiyle ilgili bi yazı okudum merak ettim bakayım dedim kız çıktı. Hiçte kız olacak gibi hissetmiyorum. Birde biz 5 kardeşiz herkesin 2 oğlu var :) benim Allah nasip ederse 2. Çocuğum olacak. Hiçte kız olurmu diye düşünmedim açıkcası erkeğe o kadar odaklandımki ihtimal bile vermedim. Ama merakta ettim hiç tutan varmı