Nehir16busra benim oğlum da severek yemez. Ben kuzu etini haşlıyorum, haşladığım suya erişte ve tereyağ ekleyip pilav yapıyorum. Sonra eti iyice didikleyip karıştırıyorum etli erişte pilavı gibi bişey oluyor çok lezzetli baya severek yiyor isterseniz deneyin. Köfteyi de içine su, un, yag tuz ve nane ekleyip fırında pişiriyorum o da çok güzel oluyor öyle yiyor. Onun dışında çorbalarına ekliyorum özellikle Tarhanaya.