Aselyaren https://www.hizliresim.com/lfyba5o https://www.hizliresim.com/qph6qjq Kızlar iyi akşamlar Pazartesi doktora goturcem ama yinede başına gelen varmi diye sormak istedim kızım 5 Mayıs’ta 4 ayını doldurcak bir kaç gündür bu şekilde elleri oynuyor biraz evham yaptım sanrim doktoruna videoyu attım B12 eksikliği olabilir dedi pazartesi gdcem zaten ama başına böyle bir durum gelen oldumu yni bir sıkıntısı yoktur inşallah aynı durum var olan ve normal se ixim rahatlasın enazindan
anneyim96 Aselyaren ellerini tanıyor benim bebeğim de 5 aylık sürekli ellerine bakıyor elleriyle oynuyor ne var bunda anlamadım b12 ne alaka ki
Mammacitaa Aselyaren Benim bebeğim de 4.aydan itibaren elleriyle oynamaya başladı şu an 6 aylık hala ellerine hayranlıkla bakıp duruyor bir de ayaklar başladı. Doktorumuz el ayak keşfetme dönemleri demişti endişelenmenize gerek yok 🌸🤗
genc1anne Bebekler bazı dönemde ellerini ayaklarını falan merak edip tanımaya çalışıyorlar benim kızımda 4-5 aylıkken ellerni havaya kaldırıp incelerdi önünü arkasını parmaklarını
yigitefeninannesiii Bence gayet normal canım benim bebeğimde o aylarda ellerine hayranlıkla bakar incelerdi oynardı makara sarar gibi sarardi zamanla yapmıyor artik 9 aylık her ay farkli şeyler yapıyor zaten