Aselyaren https://www.hizliresim.com/lfyba5o https://www.hizliresim.com/qph6qjq Kızlar iyi akşamlar Pazartesi doktora goturcem ama yinede başına gelen varmi diye sormak istedim kızım 5 Mayıs’ta 4 ayını doldurcak bir kaç gündür bu şekilde elleri oynuyor biraz evham yaptım sanrim doktoruna videoyu attım B12 eksikliği olabilir dedi pazartesi gdcem zaten ama başına böyle bir durum gelen oldumu yni bir sıkıntısı yoktur inşallah aynı durum var olan ve normal se ixim rahatlasın enazindan
menek16 Aselyaren e her çocuk oynar ellerini keşfediyor izlemeye çalışıyor ileri dönemde parmaklarını izleyecek parmaklarıyla dokunacak 8,5 aylık oglum bi şeyi incelerken işaret parmagıyla bakar mesela endişelenecek bi durum değil bence hatta bi dönem de ayaklarıyla ilgilenecek
tubasd Aselyaren bu durum olmasaydı endişelendim derdim çook cok normal. Ayrıca suncacik cocugada hemen vitamin eksikliği etiketini yapistirmasinlar ya. Emzigi olmasa o ellerini agzinada sokacakti çok çok normal🌸
nazli-06 Aselyaren once ellerıyle oynuyor. Süreklı el inceleme ovusturma, 5.aya dogru ayaklar havaya kalkıyo yan donmeye baslıyor ıyıce hareketlenıyo ellerıyle ayaklarını tutmaya baslıyor. Sonra o ayaklar pergel gbı acılmaya baslıyor. Ayagını agzına sokmaya calısmalar. 6.aydan sonrada işaret parmagını kesfedıyor o parmagı her yere sokmaya calısıyo. Kumaşlara sürtüyor. Degısık gordugu her yere o parmaklarıyla dokunuyo mesela burnunuza agzınıza sokmaya calısıyo. Bız suan o evredeyıx
Bebeksare Merhaba bebeklermiz aynı gün doğumlu bizimkisi de öyle elleriyle oynuyor sürekli ve elleri ağzında bu endişelenicek bi durum değil bence ellerini keşfetmeye başlıyorlar o yüzden :)
Aselyaren Bebeksare aaa ne güzel sağlıkla buyusunler inşallah video attım o şekilde yapıyor mu sizinkide
Mertveannesi2211 Aselyaren benim bebeğim de aynı öyleydi hatta daha hızlı sallardi şimdi 5 ayi geçtik öyle yapmıyor dönemsel bence yine de içiniz rahat etsin isterseniz doktorunuza danışırsiniz
menek16 Aselyaren tabii şuan bilinçle hareket etmiyor bir uzvunu keşfetmiş rastgele hareket ettiriyor ben bi anormallik olacagını sanmıyorum tabii yine doktorunuza götürün ellerini havaya kaldırır dakikalarca bakardı yatagına sallar vururdu şuan mesela yatagı severek uyuyor işaret parmagıyla dokunuyor her şeye oyuncak insan yemek akla gelebilecek her şey işaret parmagına güvenir😄
Bebeksare Evet evet aynı böyle bence çokta endişelenmeyin yine götürün tabi gösterin doktorunuza ama benim kızımda böyle sürekli elleriyle oynuyor bu aralar elleri hep ağzında, sonra parmaklarını birbirine geçiryor filan normal yani keşif süresindeler
Hndealnathn Anne karnındaki ilk oyuncagi elleri ayakları ve göbek kordonu zaten benim oğlumda kızımda bana yapmadığı sohbeti ellerine yaptı aylarca ne diller döktü ne konuştu onlarla ters düz çevirip emip yalayıp☺️😁
Kadiminannesi58 Çok normal canım bebeğim de böyleydi yapmasa anormal olurdu büyüyorlar ve keşfediyorlar 🥰
Venussmom Bu doktorlar iyice zıvanadan çıktı B12 ile ne alakası var?! İşleri güçleri anneleri panik ettirmek. Maşallah çok sağlıklı bebeğiniz, ellerini tanıma sürecinde sonra ilgisi ayaklarına geçecek. Mümkünse değiştirin doktorunuzu.