Giz3mm bizimde inek sütü alerjimiz vardı hani derler ya ne yiyeceğimi şaşırmıştım diye aynı o durumdaydım çok şükür 17 ayımız bitti ve 2 ay önce diyetimiz açıldı şuan bi sıkıntımız yok. Çok huzursuzdu bebeğim çocugumu gören bu nasıl çocuk diye bana üzülüyordu uyku zaten yoktu.. bize süt ve süt ürünleri domates,fındık,badem,ceviz,susam,balık bunlarda yasaktı.çaprak reaksiyondan dolayı.aptamil pregomin as kullandık mama olarakta çok kullanamadım ama mamayı bebeğim almadı. O kadar dikkat edin ki bebeğiniz o zaman sakinliyor ve sizde farkına varcaksınız. Rabbim şifa versin inşallahhh