4 buçuk 5 aylıkken başımıza geldi 10 gün yapmadı anne sütü alan bebeklerde 15güne kadar normal deniyor ama ben de üzülüyordum huzursuzluğu yoktu ama gazı resmen kaka kokuyordu o 10 günlük sürede zeytinyağı içirdim 1 çay kaşığı ve bebek yağıyla güzelce masaj yapıp gaz çıkarma bacak hareketleri yaptım resmen içi boşaldı bebeğimin 4.gündü sanırım zeytinyağı içirdiğimde karnındaki tüm kaka ishal gibi çıktı
Sonra 10.güne gelince hala yapmadı doktora gittik bebekler için olan lavmandan verdi o gün yine yaptı
Sonrasında 5 günde bir 4 günde bir 3 günde bir şeklinde yapmaya başladı şimdi 2 günde 1 yapıyor