Biranne_hg ben de 2. Ye hamileyim aralari tam 2 yas olacak. Ilk basta ikisine de yetebilecek miyim diye kaygiliydim ama hemen gecti. 2 cocuk dusunuyorsaniz bence kolay diye bisey yok. Ben olumlu yanlara tutunuyorum. Bir arada buyumeleri, birlikte oynamalari, 3-4 sene sonra rahatlayacak olmak, 2. Bebek icin bildiklerimi unutup sifirdan baslamamak gibi. Yakin zamanda arkadasim 5 yas arayla 2. Yi dogurdu. Buyugunun kresten getirdigi mikropla yenidogan bebis yogun bakimlik oldu. Yani aralari hemen olmasin rahat edelim dediler ama boyle birsey olabilecegini kim bilebilirdi🤷🏻♀️ ne diyorlar hayat siz planlar yaparken basiniza gelenlerdir🕺🏻