Hvvcnr ılk dogdugunda da gozu capaklanıyordu yıne aynısını kullanmıstık bız. 5 gün kullanılıyor. Günde 4 sefer. Demıstı doktorumuz bır de damlayı kullanöasanız bıle gazlı bezı kaynamıs sogumus suya batırıp silin gözunu, ben once silip sonra damlatıyordum ılacı. Silme şeklı işe içten dısa dogru bır kere sıldıgınız yerı katlayın tekrar degmesın göze.