AisheninAnnesi Merhabalar bütün annelere; kızım 4 ay 16 günlük ve sürekli alerji olmaya başladı. Her emzirme sonrası kusuyor ve doktorlar inek/keçi sütü alerjisinden şüpheleniyor. Test yaptık sonuç bekliyoruz. Böyle durum yaşayan var mı, varsa ne yaptınız?
Yamaninannesiiiiii AisheninAnnesi maalesef aynı durumdayız 3.aydan beri şuan 4 aylık kilo alımı durdu gibi bişey o kadar kusuyordu ben diyete başladım deri testin de alerji çıkmadı ama bebekler de doğru sonuç vermiyor dedi doktorum alerjisi var bariz belli önceden sadece kusardı şimdi egzama vs de oluyor🥹🥹Alerji maması ve anne sütü olarak devam ediyoruz ama çok zorlanıyorum hiç bir şey yiyemiyorum
rodi-3 Ben mama destekli besliyorum mama artı süt . İki beslenmeyi de değiştirmiş olduk . Maması alerji maması olarak değişti bana da diyet verildi süt ve ürünlerini yemiyorum kesinlikle
Yamaninannesiiiiii rodi-3 neler yiyorsunuz ya aynı durumdayım neye elimi atsam süt ürünü var içeriğinde
AisheninAnnesi Yamaninannesiiiiii bizde direk kan testi aldılar. Eğer alerji çıkarsa emzirmeyi kesecekmişiz ve alerji yapmayan mamaya başlayacağız dedi doktor
rodi-3 Yamaninannesiiiiii sebze , kuzu eti, tavuk bunları yiyebilirsiniz çoğu kişi keçi yoğurdu sıkıntı olmaz diyor ama doktoruma sormam gerekecek. Buna ek paket gıda , bisküvi çikolata tarzı şeylerden de uzak duruyorum
Yamaninannesiiiiii AisheninAnnesi emzirmeyi neden kesiyorsunuz diyet yapabilirsiniz alerjisi olan şeylere