Asya2409 geç kalmadınız hıc merak etmeyın. bız 3 ve 5 te rota yaptırdık. Doktorumuz 9, 10,13 ve 15. Aylarda menenjıt dedı. 9 ve 13 bexsero, 10 ve 15 te nımenrıx,. 10 gun sonra 7 aylık olacagız henuz yaptırmadık menenjıt ama bu sekılde yaptıracagız. Doktorumuz fazla doza gerek duymadıgını söyledı 4 er doz tavsıye eden doktorlar var