sdyrnkgn Gündüz bir şekilde oluyor da gece asla çişini söylemiyor kızım. 26 aylık. Hiçbir düzen de yok. Her gün aynı saatlerde kaldırsam yine de yapıyor. Saati ayarlayamazsam sürekli yatağı ıslatıyor. Bunu yaşayan var mı? Ne zaman düzeldi?
Aselllll sdyrnkgn ben ılk öğrettıgım zaman 3 kere kaldırıyordum sonra baktım tuvaleti gelınce kalkıp aglıyor öyle götürüyordum cok şükür hıc yapmadı ama soyluyorum sakın altına yapma annecım tuvalete gıdocez fılan her gece soyluyordum
sdyrnkgn Aselllll ben de söylüyorum ve götürüyorum da tuvalete. Ben seni duyarım hemen götürürüm diye. Hatta ben lafa girdiğim an ağzıma tıkıyo çişimizi tuvalete yapıyoruz diye. ama çişi gelince kalkıp yatakta ağlıyo ve o an yatağa yapıyo☹️