Arkadaşlar herkese merhabalar. Kızım ağustos ta 3 yaşına girecek. Bulunduğum yerde akrani yok gelişimi şükür iyi konuşuyor bezi 1bucuk yaşında bıraktık sadece evde çok sıkılıyor bende bu yüzden kreşe vermeyi düşünüyorum. Akranlari ile oynaması için park yok çok uzakta olduğu içinde çoğu zaman evde yada disarda geziyoruz ama yasitlarini göremiyor. Haliyle çok üzülüyorum. Eksik kalmasın istiyorum ama eşimin maaşı sadece evi döndürüyor. Ailem akrabam yok dolayısı ile kreş ödemesini benim ise girip karşılamam lazim ama iş imkanı çok kısıtlı hadi girdim diyelim bu çocuk kreste sürekli hastalanacak her hastalandıgi zaman hangi iş yeri bana zirt pırt izin verir ki ? :( ne yapsam sizce kresi hiv düşünmesem oyun gruplarına mi götürsem 5 yaşında anaokuluna götürsem? Düşün düşün işin içinden cikamadim tecrübeli anneler Bi yardımcı olur musunuz:))