Kızlar yavrum 5 aylık bundan 10 gün önce ishali vardı yine o zaman gaita testi yapıldı normaldi herşeyi dün tekrar gittik kontrole gaitada amip çıktı. Sütüm az olduğundan dolayı el gıdaya geçelim dedi doktor patatesi haşla yedir dedi yoğurt çorbası yapabilirsin dedi ama yoğurt çorbasını nasıl yapabilirim pirinci iyice pişip çatalla mı ezeceğim yoksa blender mi kullanacağım ? Bide bu amip geçmesi için başka neler yapabilirim ? Tecrübeli annelerden fikir istiyorum