Elyaa 2 aylıkken kartlar göstermeye başladım. Sonra hışırtılı kitaplar aldım eline verdim onları inceledi . ben normalde çok konuşabilen bir insan değilim yani hikaye falan da uyduramam o yüzden sırf onunla konuşayım kelime duysun diye 1. Sınıf düzeyinde hikaye kitapları aldım hergün okudum ona. Sonra çeşitlendirdim işte yırtılmaz kitaplar, dokunmalı kitaplar, cırtcırtlı kitaplar, tavşandan ile faresu gibi genelde resimleri çok yazısı az kitaplar aldım hep. Onları önüne koydum hergün . Okumamdan hoşlanmıyor okumaya başladığımda kalkıp gidiyor ama kitaplarla vakit geçirmeyi seviyor . Tek tek sayfaları açıp bakıyor işte cırtları söküp takıyor, bana gösterip ne olduğunu söylüyor taklit ediyor .Ben de kitabı okumuyorum ama hep anlatıyorum işte orda kırmızı top var , dede gelmiş, aslan var kedi miyav yapmış vs. Gibi. Şimdilik öyle bakalım büyüdükçe belki okumaya da sever ☺️