Streptekok Bakır spiral var korunma konusunda memnunum. İlacı içtim mi, kondom taktın mı derdi olmuyor. Ama hamildliğimden beri düzenli olarak mantar enfeksiyonu geçiriyorum. Antibiyotik, fitil, krem fayda etmedi. Birde benim adet kanamam hep çok olurdu, kan değerlerim bir türlü yükselmezdi. Doktorum en son ki kan tahlilimde hormonlu spiral taktırmamı söyledi. Sanırım önümüzdeki ay hormonlu taktıracağım.