Kızlar oğlum 10 günlük. Sütüm geliyor ancak yetmez kaygısıyla Gündüzleri nadiren(iki günde bir) mama takviyesi yapıyorum kaşık biberon ile. Geceleri de bir kez philips event biberon ile mama takviyesi yapıyorum. Biberondan sebep Meme reddi yaşayanlar tam olarak ne zaman meme reddi yaşamaya başladılar? Benim bebeğimde de sonradan reddetme olabilir mi ? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?