Hanımlar oğlum geceleri 2 kere kalkıp 150cc mama içerken 3 gündür geceleri 2 kere kalktı ama ilkinde 60 ikinci kalkışta 30 filan anca içti diğer 2 günde de öyle azdı. Acaba iyice kessem mi suyla filan mı geçiştirsem ama kilosu da çok fyok 9 aylığız 8 kilo değildir en son 7buçuktu. Emmeyi bıraktı 3 hafta filan oldu o yüzden gece uykuları huzursuzdu ve gece mama içmek belki de rahatsız ediyordu. Ne yapsam bilemedim böyle az az devam mı edelim gece çok zor sürekli uykusunun bölünmesi