Mery12 ben degildim canim gecmis olsun. kaynanamda vardi o kemoterapi ardindan radyoterapi aldi en son testleri temiz cikti artik ayda bir kontrola gidecek ki onun yumurtaliklarina kqdar yayilmis aldilar onlarida. Sebebi cok gec kalmis olmasi gereksiz yere korkuhom diye doktora gitmemis…erken tani cok onemliymis bu hastalikta bazen sadece rahim agzini kaziyip birakiyorlarmis…kanserin kolayi olmaz ama bu basit bir tedaviyle gececek birsey eger gec kalinmazsa