Üzülmeyin emekler de yürür de😊 her bebek aynı olmuyor. Oğlum 11 aylık 1 aydır emekliyor. Bikaç gündür de ayakta duruyor kendisi herşey anlık oluyor bu zamanlarda ben de emeklemeyecek herhalde diyordum bi anda emekledi şimdi yürümeye hevesli😊siz de bir bakmışsınız emeklemis bir bakmışsınız yürüyor😊 bu arada hiç kolay olmuyor her yeri karıştırıyor çok zarar yapıyor bana 😂