Damlabaran biz 6 aylıkken aldık yazlıkta mama sandalyesi olmadığı için. Sonra otelde, plajda, sahilde, duşta her yerde kullandık. 17 aylık olduk hala kullanıyoruz duşta. Hatta bir misafir eve yemeğe gittiğimizde yanımıza alıyoruz sandalyenin üstünde o şekilde oturuyor. Bu kadar kullanan var mıdır bilmem ama bizim için yüzyılın buluşu 😂