Ecosss bende de oldu tek sefer kanama adet oldum sandım devamı gelmedi doktoruma sordum telefonda normal ara ara okur dedi .tam manası ile bende adet olmadım daha ramazanın başında yeşil akıntım oldu o da dinimizce adet kanaması sayıldığı için öyle 10 gün bekledim 7 ocakta doğum yaptım ara ara 3 defa tek seferli kanamam oldu birde yeşil akıntı ile 10 gün geçirdim o da adet sayılıyor ama tam normal bi adet geçirmedim daha