Aminekrkmaz Kızlar yenidoğan bebeğime beyaz gürültü dinletiyorum uykuya dalması ve sakinleşmesi için. Kimisi diyor zararlı kimisi diyor beyin gelişimi için çok iyi geliyor. Sizce ne yapmalıyım?
aylinpala Aminekrkmaz valla kolik bebeğiniz varsa yeter ki uyusun da nasıl uyursa uyusun diyor insan. İlk 3 ay sadece beyaz gürültüyle uyudu oğlum.
Melis1706 Aminekrkmaz ben onceden pispis diyordum dilim damagim kuruyordu pispis sesi aciyordum😂😂 ama sonra cok surmedi bi daha kendi uyudu zaten
Mazikeen Aminekrkmaz bende dinletiyorum gündüz uykusu başka türlü olmuyor çünkü çok fazla ses var etrafta beyaz gürültü ile huzurlu uyuyor
merve-aa Aminekrkmaz beyaz gürültüyü tüm gün dinletmediniz sürece hiçbir sakınca olmaz olursa da o sakınca sese alışıp uyumaması olur. Zaten bir süre sonra etkisi kalmıyor
Eylulnannesi Benim kıızım 4 aylık uyku rutini oldu sürekli uyumadan açıyorum daha kolay dalıyo onunla bazen kendi içine nasıl geliyorsa öyle yapmak gerekir.
Mavi03 Aminekrkmaz ben 4 aylık kızımı gece bu şekilde uyutuyorum hemen sakinleşiyor kısa sürede rahat bir şekilde uykuya dalıyor. Yüksek ses ile dinletmeyin işitme zararı olabilir diyorlar ben uzağa koyuyorum 10-15 dk sonra kaldırıyorum.