BabyH 6 aylıkken başladım üst komşum bakıyor, önceden süt sağıp bırakmıştım ama biberonu almadı çok zor içiyordu sütünü bisküvi ile bir iki kere içti sonra hiç içmemeye başladı ben de sağmayı bıraktım, yediği şeylerden koyuyorum yoğurt çorbası yoğurt muz elma, öğretmenim ben sabahçıyım 1 de evde oluyorum o yüzden daha rahatım 3 gün gidiyorum okula, başta çok korktum ben yokken ne yapar ağlar durmaz diye ama korktuğum gibi olmadı çok şükür ve evden çıkmak bana çok iyi geldi