PinkLove_ süt pompası elektrikli alımanızı öneriyorum, manuel aldım, hızı ayarlayamadım, mastit oldum. Eğer çalışan anneyseniz poşetlere ihtiyacınız olacak. İşe başlamadan önce günlük sağdığımı biberonla verirdim. Mamayı doğumdan önce aldım biberonla beraber ve hastane çantasına koydum. Normal doğum sezaryene dönüştü, sütüm gelmedi 2-3 gün iyiki de almışım dedim. Sma optipro almıştım, o zaman comfort daha yoktu.