Tekrar hayal kırıklığı yaşıyorum aylardır uyku düzeni için uğraştığım ve 3 aydır olumlu sonuç aldığım 13 aylık bebeğimin uyku düzeni akşam gidilen bayram ziyaretleri yüzünden bozuldu ve başa döndüm gibi yada sendrom uyku gerilemesi falansa bilgilendirin böyle bişeyse denk gelmiştir diye umuyorum gündüz uykusu güzel uykuya direnmesi hariç ama son uykusunu 16:00 da yapmasına rağmen 9 da artık uyumuyor 10 oluyor hala direniyor gözünden uyku akıyor kaç kere uyutmayı deniyorum ağlıyor,yastıkta dönüyor,kalkıyor sizde yaşadınız mı ve geçti mi?