Bizimhikayemiz Kızlar bu mamayi kullandığından beri bebeğinizin uykusu nasil duzenli ve uzun mu mama aralari 3 saat suruyormu yoksa çabuk mu açıkiyor bu mamanin cok hafif olduğunu ogrendm doğru mu
berna5225 Bizimhikayemiz kullanıyoruz ama daha önce mama kullanmadığım için bilmiyorum bebeğim 6 bucuk aylık geceleri 12 1 gibi yiyor sabah 4 5 gibi birde 7 8 gibi uyanıyor yiyor ama benim bebeğim gün içinde sık ve az yiyor tabi alerjik bebek olduğu için eğer rahatsız sa daha sık kalkıyor bilmem yardımcı olabildim mi
Bizimhikayemiz berna5225 anladim kuzum benim oğlumda alerjik bebek aksam 9 buçukta son mamasini yer gece uykusuna gecer 3 de gece bidaha yer sonra bazen 6 da yer bazen 7 de gun içinde 3 saate bir 100 içer peki bebeginiz bu mamayi öyle içiyor mu tadlandirici kullanmadan
berna5225 Bizimhikayemiz ilk başlarda yemedi doktorumuz vanilya şurubu önerdi onunla alıştı bir hafta içti sonra kolları dökmeye başladı oda alerji yapınca normal vermeyi denedim ve zorlanmadan içti eğer içmezsem o şekilde deneyebilirsiniz alışınca bırakırsınız daha kolay olur çünkü tadı kokusu çok kötü
berna5225 BrcuZumra evet deri testi ve kan testi yapıldıktan sonra alerjisi çıkıyorsa veriyolarlar raporlu mama
Bizimhikayemiz berna5225 doktorumuz onermiyor şeker cok sağlıksız diyor 1 yaş küçüklere vermiyor önermiyor sordumda
berna5225 Bizimhikayemiz olabilir canım doktorların da hepsi farklı bişey söylüyor bizimki önermişti ya vanilya şurubu ya pekmez le tatlandorılabilir zaten nette de o şekilde yazıyor