elfida01 Arkadaşlar sigorta primim 796 gün ama sigortalılık süresi 2 yıl 6 ay 28 gün olarak görünüyor doğum izni almıştım prim kısmına yansımamış o böyle bir durum yaşayan oldu mu işsizlik maaşını kaç ay aldınız 6 ay mı alacağım 8 ay mı
Snmazra elfida01 ben 2008 den beri kesintisiz sigortalıyim 4 ay doğum izni kullandım ve işsizlik maaşı başvurdum. Bekliyorum ki 5 bin falan… Aaaaa oda ne 2.700 6 ay oda. Aradım iskuru dedim ne ayak? Dediki son 4 ay baz alınır gerisi bizi bağlamaz e zaten 4 ay raporluyum dedim o yüzden düşük gelmiş dedi. Canım ülkemde tuhaf kurallar işte
elfida01 Melis1706 900 gün altına 6 ay veriyorlarmış benim doğum iznimi sayarsa 900 gün üzeri oluyor ama doğum izni döneminde sigorta primi yatmamış o yüzden kafam karıştı
Melis1706 elfida01 5.03.2019 girisim dogum raporundan once yillik iznimi kullandim ve ayrildim cikisim 31.12.2022 de oldu
Snmazra elfida01 ocakta işten çıkışını yaptırıp başvurdum ama miktar az gelince işte yeniden sigorta yaptırıp 4 ay sonra tekrar çıkış yaptircam.