Selamm kızlarrr
Kızım 21 aylık bugun itibariyle memeyi kestim. Doktorumuzun onayı ile, kızım zaten memeyi uyumak için yemek yememek için kullanıyordu bugun doktoruyla görüştüm kesebilirsiniz dedi. Öğle uykusunda sabır taşı sürdüm gögsüme emmek istemedi öptü sarıldı vedalaştı mememle daha sonra biraz uykuya geçmesi 10 15 dkyı buldu fakat kolay bi şekilde uyudu. Geceden korkuyordum fakat hiç korktuğum gibi olmadı memeye tekrar sarıldı, ben arkamı döndüm oda bana sarıldı yattı uyudu. Ama ben hala alışamadım kızım daha çabuk adapte oldu şaştım kaldım meğer ne kadar gözümde büyütmüşüm.9 aylıktı gece beslenmesini kendi kesmişti 7 ayından beride kendi odasında kendi uyuyor. Belki sizede bir fikir olur diye yazmak istedim🌸