Yigitefeninannesi_ 4 numara bez kullanıyorum en fazla 2 numara büyük al diyenler oldu sizler nasıl yaptınız birde kaç gün büyük bez takmak gerekir 4 numara bez elimde biraz fazla varda kaç gün sonra tekrar dönebilirim
Nismom Yigitefeninannesi_ merhaba ben hiç büyük bez kullanmadım. Hangi numara ise ona devam ettim bir problemde olmadı.
Deletedmom_42 Nismom canım selam benim bebeğimden 3.gün oldu sünnetini 50 günlükken şimdi biraz dikiş kenarları sarı akıntı oldu sizinde oldumu normalmi acaba 🥺
Sehirdegeceyarisi Yigitefeninannesi_ büyük beden beze gerek kalmadı sadece külot bez kullanıyorduk sargısına zarar veririm diye cırtlı bez almıştık ama aynı beden bezle devam ettik klipsli olanlarda aparattan dolayı bi beden büyük bez istiyorlar
Bibebek_ Yigitefeninannesi_ kasmayın hiç aynı beze devam edin bardak koyarak yapabilirsiniz zaten temas etmiyor beze pipisi hem kaka pipiye kadar çıksa bile bardakla daha kolay temizlersiniz aşırı büyük bezde popişi pişik olabilir 😊😊
UET35_ Yigitefeninannesi_ bence de bez numaranı değiştirmene gerek yok zaten ilk bir kaç gün kremle kapatacaksın idrarıyla pişer derler sorunsuz atlatırsın umarım bende 2.5 aylıkken yaptırmıştım hiç sorun yaşamadım 🌸
Elifinilki Yigitefeninannesi_ Canım ben normal bezini kullandım zaten normalde de bi tık büyük kullanıyorum.Kağıt bardak koyduk biz hemen iyileşti öyle yapınca
Serapkabael Elifinilki kâğıt bardağı nasıl bıraktınız tam detaylı anlatır mısınız idrarını yapınca acımıyor mu??
Elifinilki Yigitefeninannesi_ Çünkü ondan önce krem sürüp bezini takıyordum hep yapışıyordu sürekli kanıyordu artık bende ağladım duramadım sonra gittim kağıt bardak koydum yarısını kestim öyle 1 haftada tamamen geçti
Mdorukkk Yigitefeninannesi_ bir beden büyük bez kullanabilirsin ama benimki dikişli değildi kullanmadım için rahat edecekse bir beden büyük al ne kaybedersin büyüyünce büyük bez lazım olacak sonuçta evde durur oda
Yigitefeninannesi_ Mdorukkk alırım diye düşündüm tabi de acaba kaç gün sonra eski numarasını kullanmaya başlayabilirim diye merak ettim o yüzden sormak istedim
REZZ Sehirdegeceyarisi öncesinde herhangi bir krem fln sürdünüz mu gitmeden önce kullanılan bi krem var mi
Sehirdegeceyarisi Yigitefeninannesi_ kolay atlatırsınız umarım sizde klipslide aparattan ötürü kanamalar oluyor karton bardak falan koyuyorlsr beze değmesin diye ama dikişlide sargılı olduğu için i hiç bişeye gerek kalmıyor klipsli akrabamız yaptırdı dikişlide kendimiz ondan ikisinin tecrübe etmiş gibi oldum