Eylulunannesi55 bugün 8 aylık kızımı eşime ve babama bırakıp annemle takıldım 5saat falan ayrı kaldım zaten öğlen uykusuna yatmıştı bi süre uyumuş uyanınca da eşim mama yapmış oynamışlar sonra biz gelene doğru akşamüstü şekerlemesi yapmaya geçmiş, kaç gündür zaten sabahları babam ve annem ilgileniyo ben iki saat daha uyuyorum😂 çok iyi geliyo bana kafam dağıldı bugün. Daha erken dönebilirdim eşimi aradım her şey yolunda deyince biraz daha uzattım dışarda geçirdiğim zamanı. Sonuçta her gün birlikteyiz eğer alışkın oldukları insanlarsa kademeli olarak deneyin 3 saat 5 saat bırakıp sonra 9 saat bırakın. İnşallah keyifli zamanlarına gelir. Benim kız ben evdeyken bana düşkün benden başkasına gitmek istemez ama ben yokken öyle bi zorluk çıkartmamış sağolsun🥰