ilaydayenicearas Merhaba oğlumun pipisi ve bacak araları pişik kızarık kaç gündür zeytinyağ sürüyorum ama aynı bugün elledim ve antibiyotik krem sürdüm pütürlüydü ne iyi gelir acaba bilen anneler önerininiz nedir ??
K2C2 ilaydayenicearas benim bebeğim de olmuştu bir hafta ne kullandıysam geçmedi. Sonra buradaki annelerden sarı kantaron yapı duydun ve denedim iki günde tamamen iyileşti şimdi de biraz kızarsa hemen sürüyorum geçiyor
Karnis ilaydayenicearas müstelanın pişik kremi var onu kullan daima onu kullan krem, bez , ıslak mendil değişikliği yapma ıslak mendili de yıkayarak kullan ıslak mendiller ne kadar da bebeklere özel doğal olsalar yine de içerisinde etken maddeler bulunuyor
Mdorukkk ilaydayenicearas eskilerin yeşil beyaz tüplü Arko kremi vardır bilir misiniz ? O efsane hiç bir şey geçirmedi o geçirdi sadece
Doruege1710 Bepanthol pişik kremi her alt değişiminde kullanıyorum 4 aylık olicak 9 gün sonra hiç pişik yaşamadım
aysegul9323 Sık sık altını açıp yıkayıp kurutup havalandırdıktan sonra sarı kantaron yağı sürün 2 güne kalmadan geçer inşallah.