Arkadaşlar bebeğim 11 aylık dişleri çıkmak üzere ama yemiyor bişey diş döneminde diye ama öncesindede pek iştahı yoktu iyice zayıfladı kafama çok takıyorum herşeyi yedirmeye çalışıyorum yemiyor mama içiyor süt veriyorum keçi sütü arada ama öyle yani üzülüyorum bu duruma