Grupyildizi Kizlar set ustu firinim vardi bozuldu artik 12 sene oldu ankastre firin alicam luxell di firinim yine ondan mi alsam diyorum onun gibi uygun olup memnun oldugunuz firin varmi acaba uygun fiyata
Ecesultann Grupyildizi ben evlenirken herşeyimi Beko dan almıştım evim dublex olduğundan iki ankastre set aldım ve iki fırınımdan da aşırı memnunum o yüzden gözüm kapalı Beko derim
sarilokumumm Grupyildizi ben esty almıştım şuan ki fiyatlarını bilmiyorum ama çok memnunum aynı anda 3 tepsi pişirme özelliği var ve çabuk pişiriyor