Ben 54.300 ile hamile kaldım. 64 kilo ile doğuma girdim 6 kilosu doğumda gitti şu an 56.50 olmuşum. Ekstra bir şey yapmıyorum aksine çok fazla yiyorum bedenle de alakalı olabilir. Ama yinede eski kiloma dönmek için diyetisyene gideceğim. Diyet yapsanda yapmasanda bol bol yürü tatlı yiyorsan ekmek yeme ara öğün mutlaka yap ve yemek düzenin hep aynı saatte olsun. Birde sakın atıştırma ilk diyetisyenim eğer zararlı bir şey yiyeceksen sakın diyeti bozdum diye düşünme atıştırma onu ara öğün saatinde ye o gün yediklerin yemeklerini nötrler demişti.