DenizAlpinAnnesi benim kızımda 7,5 aylık 3 gün önceye kadar hiç oturamıyor hemen devriliyodu. Ertesi gün otursun bi bakayım dedim bir baktım bayağı bayağı oturuyor. Merak etmeyin bir kaç güne oturur. Emekleme konusunda kızım dizlerinin üstünde duruyo ama kollarını nasıl hareket ettireceğini bilmiyor bekliyor öyle. Bazen kazara kollarını atıyo öne sürükleniyor gibi bir sey oluyor emeklemenin daha zamano var yani endişelenmeyin. Ama sürekli teşvik edin ben resmen uyanık oldugu her dakika yere yorgan atıp kızımı üstüne yatırıyorum ilgisini ne çekerse arada biraz mesafe olacak sekilde önüne koyuyorum öyle öyle öğrenir diye umuyorum