kivitoannesii 2 aylık bebek 3 saat açlığına dayanamazki zaten bunu doktor nasıl söyler şaka gibi bazı doktorlarda valla. Ben hep bebeğim ne zaman acıkırsa o zaman verdim. Şuan 7,5 aylıkken bile en uzun 4 saat dayanıyor açlığına ki 2 aylıkken 1,5-2 en uzun çok nadir o da 2,5 saat dayanabiliyordu. Siz bebeğinize göre hareket edin bence çünkü bebek açken ağlıyorsa vücudu strese giriyor stres hormonu salgılıyor bu da bebeğe uzun vadede çok zarar veren birşey