Yesimgulcakir 43 günlük olduk 40ımz çıkana kadar hiç skntı yoktu uykularımız guzeldı gündüz uyuyordu gecede gaz krızımızı atlatınca güzel gecıyordu, ama şu 3 gündür gündüz uyumuyor devamlı uyanık 5 dakıka uyuyor en fazla gecede yarım saatte bir uyanıyor perişan oldum kucagıma aldıgımda uyuyor ama niye böyle oldu dersınız 🙄
Ayses Aynen benim kizmda öyle emzirdikten sonra beraber uyuduk bugün 2 saat uyudu ben şok beni özlemiş gibi sanki bebgmz ilgi istyr kokumuzu istiyor sanırm
Yesimgulcakir [bilinmeyen] benımle normalde çok güzel uyuyor ama bende alısmasın diye almıyordum bu 3gundürde hiç yatırmadım yanıma acıkcası 🙄 birde uyanırken aglayarak uyanmaya başlıyor kendıne geldıgınde aglamayı kesiyor ama normalde hiç olmayan şeyler yapmaya başladı 😢
Yesimgulcakir [bilinmeyen] valla yanımda uyudugunda emzırıyorum yatarak cunku memede uyuyakalıyor yoksa öyle direk yanıma yatrdıgımda uyumuyor