Bebeğimin geçmeyen bir kabızı vardı ⅚ gün sürdü ve sonrasında ishale çevirdi şu an ishalinin 3. günü ve tüm bu süreç boyunca geçmeyen bir pişiği oluştu. Travazol de kullansak hafifletiyor ancak geçirmiyor her çiş yaptığında yenileniyor sanki. Popo kısmında var ama kırmızılığın daha fazla olduğu yer genital bölgesi. Bugün çok daha sancılı geçiyor onun için. Alerjik bi durum olabilir mi geçen ki buna benzer durumda travazol kullanmıştık ve o hemen geçirmişti ama bu sefer etkili olmadı. Bu durumu yaşayan anneler bakabilir mi? Bebeğim 13 aylık. Alerji testi yapılır mı acaba?