Emziren annelere soruyorum bebeğimi emzirip uyuduğunda yerine koyuyorum hemen uyanıyor ağlıyor bağırıyor kızarıyor huzursuz oluyor gündüzleri 1 er saat ara ile uyanıyor hiç tam uykusunu almıyor ama gece uykusu güzel gündüzleri için ne yapmalıyım takviye falan başlasam olur mu çünkü çok bitkin kalıyorum 17 aylık bir bebeğim daha var yardımcım yok tek bakıyorum