23 aylık kızım süt alerjisi bittiği halde normal mamayı kabul etmedi hala alerjik mama içiyor. Yalnızca uyumadan önce eğer akşam öğününü güzel yemediyse 210 cc , karnı toksa 60 cc civarında mama içip uyuyor. Gece uykusundan önce yatağa girdiği an mama istiyor. Uyku öncesi rutini gibi oldu. Artık mamayı bıraktırmak istiyorum zaten sadece uyumadan önce içiyor. Siz Nasıl bir yol izlediniz acaba? En geç 20.00de gece uykusuna yatmış oluyor gece uyanınca su verip geri uyutuyorum. Sabaha kadar dayanması için gece uyutmadan önce ne yedirmeliyim ya da yedirmeli miyim?