Busniscio Bugün kızıma üçlü ikinci ay aşılarını yaptırdık sürekli ağlayan kızımın ağlamaya bile hali yok uykusu var hep ateşi zaten var bu halsizlik ne kadar sürüyor ertesi gün toparlama oluyor mu
Alp_46 Busniscio bende dün yaptırmıştım benim oğlumda dünden beri halsiz yorgun uyuyor ateşi çıkmasın diye kalpol verdim dün bu gün vermedim
edafmo Busniscio benim kızımda da öyle olmuştu ertesi gün toparlamıştı ama verem aşısı kalmadı diye olmamıştı. Yarın olacağız, verem aşısı a ağır diyorlar korkutuyor beni
K2C2 Busniscio bugün bizde 2. Ay aşılarını yaptırmak için gittik verem aşısı kalmamış diğerlerini yaptırdık şu anlık ateş vs yok verem aşısından çok korkuyorum baya bi ateş huysuzluk yapıyormuş
Busniscio K2C2 huysuzluk hiç yapmadı bizde sabah 11 de yaptırmıştık aksine sakinlik uyku halsizlik oldu keşke ağlasa diyorum şimdi