findikbrnlu0_ Dondurmalikahve ah ah yağlı yiyemiyorum ki demir eksikliği anemisi varmış doktorum yasakladı 😂
Seda-dmrts findikbrnlu0_ aşıdan kaynaklı 3 gündür hem huzurluk hem iştah kaybı hem uyku sorunu var geçecek diye umuyorum aşılar bide atak haftalarına giriyor napalım emzirme döneminde böyle sıkıntılar yaşıcaz ama üstesinden gelicez
benoyleuygungordum_ Seda-dmrts Genelde aynı tavsiyeleri veriyorlar demek ki süt azalmasına. Ben danışmanlık aldım da vakit bulamadım yapmaya. Bugünden sonra yapayım fark görürüm inşallah
Seda-dmrts benoyleuygungordum_ yap yap fark oluyor gerçekten bir gece kalksan 1 saatlik pompaya devamı geliyor
Aysnrincii Seda-dmrts işe yaradı mı ac bırakmak ? Bende meme reddi yaşıyorum gün boyu emmiyor biberon istiyor inat ettim vermedim sabahtan geceye kadar genede hiç emmedi gece aç aç uyumasına kıyamadım biberon verdim uykusunda emmedi hiçbir şekilde 3 ay oldu
Seda-dmrts Aysnrincii yani çok aç olduğunu düşündüğüm zamanlarda şırınga ile verdiğim mamayı ama biberon kullanmadım yani eğer biberon kullansaydım bi daha emmezdi
i23m Ben 2 saat emzirmeyip her 2 memeyi 15 er dk sağdığımda 70-80 cc geliyor :( bebeğim 3 aylık, günde 2 defa mama veriyorum. Süt artırıcı kullanıyorum. Buna rağmen Bayağı az sanki?? Önerilere açığım 🙏🏻