Busebulut
Ben size şöyle şöyle söyleyeyim 3 4 aylarda memeler terbiye olduğu için göğüsler yumuşuyor bebeklerin bazıları da tazyikli süt içmeye alıştığı için yavaş gelen sütü emmek istemiyorlar, çünkü biraz orada 3for harcamaları gerekiyor ve tabii göğüsler terbiye olunca da anneler süt azaldı sanıyor ve psikolojik olarak da süt azalabiliyor. Ama doktorun yönlendirmesi de yanlış olmuş beslenmenize dikkat edip süt arttırıcı kullanıp eczanelerde satılıyor emzirmeden sonra mama verin ki bebeğiniz emdikçe sütünüz artsın. Eğer günde 3 kere mama verip aralarda da emzirme yaparsanız bebeğiniz göğsünüzü daha az emeceği için sütünüz de iyice azalır, ama önce emzirip üstüne bir miktar da mama verirseniz bazı koşullara da dikkat ederseniz en azından uzun bir süre meme mama şeklinde gidersiniz ya da kısa bir süre mama kullanıp daha sonra tekrar anne sütü ile devam edebilirsiniz.