Bebeğim 16 aylık. Gece saçına bağladığım tokayı almayı umutmuşum. Uyanıp bileğine geçirmiş. Sıkı lastik toka. Gece boyu mızlandı. Karanlıkta görmedim. Sabah kahvaltıda elini uzatınca gözüme bişey çarptı. Bileği mosmor olmuş. Eli kocaman şişmiş 😥😥😥 o kadar kötü oldum ki hemen çıkardım. Elini soğuk suya tuttum falan. Ya bişey olsaydı😞😞 hiç aklıma gelmeyecek şey. Dikkatli olun kızlar. Allah korudu 🤲🏻😓