AksuS benim tırnaklarım batık. Annemin de öyleydi ve onunkileri çektiler. Gözümün önünde böyle bir örnek olduğundan mıdır bilmem kendimi bildim bileli asla kendim kesmem, ayda bir pediküre giderim. Eğer çok geç değilse pedikür ve hatta ileri seviye ayak bakım merkezleri var bu batık tedavileri için bir bakın derim. Kremle fln biraz zor. Gözünüzü korkutmak istemem ama annem kötü olmuştu çekim olduğunda, işin hem fiziksel hem psikolojik boyutu var tabi ama bebeğinize ertesi günü fln bakarsınız diye düşünüyorum varsa bir yakınınız ya da eşiniz 2-3 gün yardım ederse iyi olur. Geçmiş olsun.