Aras-21 normal kaşık da olur kaşık biberon da olur fark etmez kaşık biberon daha pratik tabiki sizin için zor olmaz . Eğer normal biberon verirseniz akışı hızlı olduğu için o kolayına gelir bu sefer gogsunuzu tutmaz 2 yaşa kadar emzirmek istiyorsanız önce kendi sütünüzü verin güzelce iki göğsünü emsin sonra da kaşıkla mama verin. Benim yaptığım hatayı yapmayın normal biberon kolay diye sakın vermeyin maalesef meme reddi yapıyor şimdiki aklım olsa biberonu eve sokmazdim.