Merveeemeeliss Senem_sygl01 ya ben aloa veralıyı kullanıyorum güzel ama pirinç özlü olanın kabak lifi çok sert yumuşatamadım
Aselllll Senem_sygl01 ben bezlerını aldım fena degıl sımdı de sac bakım keratın sütü olanı aldkm saclarım ıcın bakalım nasıl
Fatmanurtok Daha bugün sipariş verdim aloe Vera ve pirinç özlü olanını herkes çok memnun bide ben deniycem herhangi bir cilt problemim yok inşallah kötü etmez