Tecrübeli annelerin yorumlarına çok ihtiyacım var.23 günlük bebeğim 1 haftadır doğru düzgün uyumuyor. Gaz sancılarımız başladı. Gündüz toplam 2 saat anca uyuyor, geceleri ise sabahlıyoruz desem yeridir. Gaz için damlalar kullanıyoruz, kucağımda uyuyor ancak beşiğine alınca hemen uyanıyor, beşikte uyusa bile inleme, ıkınma gibi sesler çıkarıyor. Anne sütü ve mama takviyesiyle besleniyor.